.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رييس دادگستري مازندران: اقليتهاي ديني ازحقوق يكسان شهروندي برخوردارند
رييس كل دادگستري مازندران گفت : اقليتهاي ديني در حقوق شهروندي همانند ساير هموطنان مسلمان ايراني از حقوق يكسان برخوردارند و هيچ تفاوتي بين آنها وجود ندارد.

رييس كل دادگستري مازندران گفت : اقليتهاي ديني در حقوق شهروندي همانند ساير هموطنان مسلمان ايراني از حقوق يكسان برخوردارند و هيچ تفاوتي بين آنها وجود ندارد.

حجت‌الاسلام "حسين طالبي" در ملاقات با اسقف "نشان كاراكهايان" رييس شوراي خليفه گري ، ارامنه كاتوليك ايران در ساري به اهتمام ويژه جمهوري اسلامي ايران در تامين رفاه و امنيت براي اقليتهاي ديني تاكيد كرد.

وي گفت : "هايگاشن" كه مجموعه‌اي ساحلي در شهرستان نور و دراختيار شوراي خليفه گري ارامنه است ، نمادي از عنايت طبيعي نظام اسلامي به خواهران و برادران ارمني است كه در كمال آرامش و امنيت در آن بسر مي‌برند.

رييس كل دادگستري مازندران با تاكيد بر آزادي اقليت‌ها در ايران يكي از بزرگترين ظلم‌ها را كتمان كردن زيباييهاي واقعي آزادي اقليتهاي ديني در ايران اسلامي دانست .

وي براي حل مشكلات حقوقي و قضايي " هايگاشن " پيشنهاد كرد تا به انتخاب اسقف " كاراكهايان" شوراي حل اختلاف تشكيل و اعضاي آن به اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران معرفي تا از آن طريق به سازمان دادگستري مازندران معرفي شوند.

در اين ديدار اسقف كاراكهايان نيز آزادي‌هاي ارامنه و ديگر اقليت‌هاي ديني در ايران را ستودني و كم نظير دانست و از تلاش مسوولان كشور به خصوص مسوولان استان مازندران تقدير وتشكر كرد.

"محمداسماعيل امامزاده" مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران نيز كه در اين ديدار حضور داشت با تبيين وجوه مشترك اديان آسماني و نوع تعامل اقليتهاي ديني با جمهوري اسلامي وتاكيد بر فضاي تفاهم آميز موجود گفت :
شناساندن اين فضاي تفاهم آميز و صميمي به جهانيان به عهده رهبران اقليتهاي ديني بويژه شوراي خليفه گري ارامنه ايران و شخص اسقف است./ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.25 seconds.